Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
10% EXTRA korting op alles, dus ook over Solden-artikelen!*
*M.u.v. verkooppartner-aanbod, bezorg- en servicekosten.
Van Den Brink's High Tech Parts BV

iBuy24 (BE)

Over deze aanbieder

iBuy24 is een online groothandel gespecialiseerd in kantoor- en interieurartikelen. Wij onderscheiden ons door de grote diversiteit aan producten en onze ruime voorraad, waardoor we ook grote orders direct uit voorraad kunnen leveren. Uniek zijn de producten van ons eigen label IVOL. Deze zijn van hoge kwaliteit en scherp geprijsd. Jouw nieuwe bureaustoel, trapleuning of deurmat bestel je veilig en vertrouwd via Leenbakker

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.



Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

- Een artikel gekocht bij een verkoop partner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.

- Een artikel gekocht bij een verkoop partner moet worden teruggestuurd naar de verkoop partner, dus niet naar Leen Bakker.

- Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.

- Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkoop partner. Deze is te bereiken via telefoonnummer: +31 (0)40 744 12 76 of email: marketplaces@ivol.nl

- Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.

- Bewaar het verzendbewijs altijd goed.

Download de algemene voorwaarden

Contactgegevens

Van Den Brink's High Tech Parts BV
Habraken 2327
Veldhoven

BTW nummer: NL805841131B01

KvK nummer: 17097673

Bellen

+31 (0)40 744 12 76

Mailen

marketplaces@ivol.nl

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00

iBuy24 (BE)

iBuy24 (BE) aanbod

Bekijk alle producten

Beoordeling

4.4 (33)

Viviana
02/20/2025

Wij zijn zeer tevreden over onze bureau stoelen. Ze zijn heel stevig en aangenaam om te zitten. Ook de levering is heel correct gebeurd, binnen de 2dagen zijn ze geleverd.

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Chantal
02/28/2025

Alles perfect verlopen ! Zeer snel geleverd !

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

MURIELLE
03/05/2025

Tout ok. Pas eu besoin du service clientèle.

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Leslie
04/14/2025

Colis pa reçu malgré plusieurs mail il n est toujours pas au point relais

Productinformatie

5.0

Op tijd

1.0

Bezorging

1.0

Klantenservice

1.0

Frederic
04/15/2025

Ras

Productinformatie

4.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

4.0

Natacha
04/19/2025

Confortable et de bonne qualité. Très facile à monter. Tout est dans la boîte, pas besoin d'outils. Je ne regrette pas mon achat !

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Cindy
05/07/2025

Heel tevreden van de picknik tafel. Bezorging was wat anders. 2 keer lieteǰoʻn ze weten dat de tafel zou bezorgd worden.dat werds steeds verplaatst.naar de volgende. dag heb er wal.wat op moeten wachten. Mvg cindy

Productinformatie

5.0

Op tijd

3.0

Bezorging

3.0

Klantenservice

5.0

Inge
05/28/2025

geen opmerkingen

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

5.0

Klantenservice

5.0

Alexandre
06/29/2025

je ne commanderai plus jamais sur votre site internet... 1 : Le livreur DPD (le pire service de livraison qui, en plus, se fait hacker tout le temps et j'ai été inondé de fausses annonces de livraison au risque de me faire pirater ma carte de crédit) ne trouve pas l'adresse 2 : Je reçois un mail de DPD me signalant que l'adresse est mauvaise (évidemment, je vais mettre une mauvaise adresse dans le but de ne pas recevoir ma commande...) 3 : Sur le site de DPD, j'essaye de remettre mon adresse ... mais évidemment c'est impossible puisque mon "adresse est erronée"... intéressant... 4 : J'essaye de les contacter (le numéro n'est pas refusé par mon opérateur car sur-taxé). J'essaye d'aller sur la page "plainte" elle ne fonctionne pas... 5 : Je contacte Leenbakker (il est 16h22)... Après 8 minutes d'attente, on me raccroche au nez... je rappelle... le service client ferme à 16h30 ... 6 : J'envoie un mail à Leenbakker pour signaler le problème, on me répond le lendemain par mail que ce n'est pas leur problème car c'est un client qui utilise le site de leenbakker ... on me fourni juste le numéro du fournisseur aux pays bas... 7 : En anglais (heureusement que je parle anglais), je règle le problème avec votre fournisseur... En bref, j'ai passé deux heures à règler l'incompétence de votre service de livraison et l'ingénuité de vos services ....

Productinformatie

1.0

Op tijd

1.0

Bezorging

1.0

Klantenservice

1.0

Anja
07/03/2025

zijn super leuke vliegengordijnen

Productinformatie

5.0

Op tijd

5.0

Bezorging

2.0

Klantenservice

5.0