Heeft u een vraag over uw bestelling, over een product of over een Leen Bakker winkel? Wij helpen u graag! Wij leggen u stap voor stap uit wanneer u een bestelling kunt verwachten en hoe u een product ruilt. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Onze klantendienst staat voor u klaar om u te helpen.
Leen Bakker Klantendienst
Tel: 03 - 641 85 15
Ma t/m vr: 09.00 - 17.00
Neem contact op via contactformulier
Let op: In verband met drukte kan uw pakket langer onderweg zijn.
Veelgestelde vragen Corona
Bekijk onze antwoorden op veelgestelde vragen rondom de Corona maatregelen.
Bekijk pagina >
Veelgestelde vragen - Algemeen
Hebt u spijt van uw aankoop? De meeste artikelen kunt u binnen de 100 dagen bedenktijd ruilen als de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Bekijk hier hoe u kunt ruilen bij Leen Bakker >
Bestelt u in de webshop? Dan kunt u betalen met Bancontact/Mister Cash, Maestro, VISA, MasterCard of met een Leen Bakker cadeaukaart of tegoedbon. Gaat u naar een winkel? Dan kunt u uiteraard cash betalen, of met Bancontact/Mister Cash, Maestro, VISA, MasterCard, American Express, V Pay of met een Leen Bakker cadeaukaart of tegoedbon.
Bekijk onze contactpagina. Onze klantendienst helpt u graag verder.
Bekijk de openingsuren van uw Leen Bakker winkel via de winkelzoeker. Zoek de winkel naar keuze en bekijk dan de openingsuren.
We doen er alles aan om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken en onze artikelen netjes bij u te bezorgen. Toch kan er onverhoopt iets mis gaan. Hebt u toch een klacht? Dan helpen we u graag verder. Neem contact met ons op.
Online bestellen kan al vanaf €20. Dit bedrag is exclusief bezorgkosten. Bij bedragen onder de €20 geeft de winkelwagen automatisch aan hoeveel u nog te kort komt. Tot die tijd is het niet mogelijk om verder te gaan met bestellen.