BLACK FRIDAY DEALS 4 dagen 5 uur 39 minuten 55 seconden

Bestellen bij een verkooppartner van Leen Bakker

Leen Bakker Verkoop Partners

1. Bestellen bij verkooppartner

Een verkooppartner is een andere webwinkel, groothandel, retailer of fabrikant die producten verkoopt via de Leen Bakker website. Dankzij onze verkooppartners is Leen Bakker in staat om alle klanten een nog breder en dieper assortiment aan te bieden. Leen Bakker treedt in dit geval op als bemiddelaar. Als je een product bestelt bij een verkooppartner sluit je dan ook een verkoop overeenkomst met deze partner. De producten worden op de verschillende pagina’s op dezelfde wijze getoond als de Leen Bakker producten. Op basis van het zoekgedrag van klanten laten we de meest relevante producten zien, er is nadrukkelijk geen sprake van sponsoring. Product-beoordelingen worden opgevraagd bij onze klanten en tonen we op de productpagina’s.



Producten van een verkooppartner herkennen

Bij elk product staat weergegeven of het wordt verkocht door Leen Bakker of door een verkooppartner. Wanneer het product wordt aangeboden door een verkooppartner staat er 'Verkoop door […]' Als u op de naam van de verkooppartner klikt, gaat u naar de informatiepagina van deze verkooppartner.

Verkoopprijzen van een verkooppartner

De getoonde verkoopprijzen van onze verkooppartners zijn altijd inclusief BTW en er worden nooit aparte verzendkosten berekend voor producten van onze verkooppartners. Wanneer u producten van Leen Bakker zelf bestelt, kunnen er eventueel wel verzendkosten worden berekend, omdat uw producten apart worden verzonden. Deze verzendkosten ziet u tijdens het afrekenen automatisch verschijnen.

Acties en promoties

De producten van onze verkooppartners zijn altijd uitgesloten van kortingsacties. De acties en promoties gelden alleen voor producten die aangeboden worden door Leen Bakker zelf.

Afhalen in een Leen Bakker winkel niet mogelijk

Het is helaas niet mogelijk om een product van een verkooppartner in een Leen Bakker winkel te laten bezorgen. Ook als u een Leen Bakker product en een product van een verkooppartner bestelt is het helaas niet mogelijk om de bestelling als geheel in de winkel te laten afleveren. De website zal deze optie in dat geval ook niet tonen. Om uw Leen Bakker product in een winkel te laten afleveren zou u een aparte bestelling kunnen plaatsen.

Betaling van producten van verkooppartners

De producten van verkooppartners kunnen eenvoudig worden besteld via de Leen Bakker website. U betaalt de bestelling bij onze verkooppartners gewoon aan Leen Bakker en de levering van de producten wordt verzorgd door de verkooppartners. U kunt bij de betaling gewoon kiezen voor één van onze betalingsmogelijkheden.

Factuur voor bestelling bij een verkooppartner

Voor de bestelling van een product van een verkooppartner ontvangt u geen factuur met een BTW-specificatie. Leen Bakker verstuurt na uw bestelling een Betaaloverzicht naar het door u opgegeven e-mailadres. In het Betaaloverzicht staat gespecificeerd welk product u bij welke partij hebt gekocht (Leen Bakker of een verkooppartner). Als u wel graag een factuur met een BTW-specificatie wilt ontvangen, vraag deze dan op bij de desbetreffende verkooppartner.

Contactgegevens van de verkooppartners

Voor vragen over de bezorging van uw bestelling kunt u contact opnemen met de klantenservice van de verkooppartner, want daar koopt u uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vindt u de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners. De contactgegevens van de verkooppartner staan ook op het betaaloverzicht die u per e-mail van Leen Bakker ontvangt.

2. Bezorging van verkooppartners

Verschillende pakketten bij bestelling van meerdere producten

Als u een Leen Bakker product en iets van een verkooppartner hebt besteld, ontvangt u vanuit Leen Bakker én vanuit de verkooppartner een apart pakketje thuisbezorgd. De verkooppartner ontvangt vanuit Leen Bakker de orderinformatie van uw bestelling. Vervolgens zijn zij verantwoordelijk voor het verpakken en verzenden vanuit hun eigen distributiecentrum en via hun eigen vervoerder/bezorgdienst.

Bezorgafspraak voor grote en/of zware producten

Voor de bezorging van grote en zware producten wordt er vaak een bezorgafspraak met u gemaakt. De verkooppartner neemt na uw bestelling telefonisch of per e-mail contact met u op om een bezorgafspraak in te plannen. Het is dan ook belangrijk dat u het juiste telefoonnummer en e-mailadres bij de bestelling invult.

Levertermijn van mijn bestelling

De exacte levertermijn van de verkooppartner staat op onze website bij het product genoemd. Daarnaast staat de levertermijn vermeld op het Betaaloverzicht die u na het plaatsen van uw bestelling ontvangt.

Bezorging van mijn bestelling volgen

Om uw bestelling te kunnen volgen tijdens het bezorgproces verstuurt de verkooppartner Track & Trace gegevens naar het e-mailadres dat u hebt ingevuld tijdens het bestellen van het product. Onze verkooppartners gebruiken hun eigen vervoersbedrijf/bezorgdienst, waarvan u ook een e-mail met Track & Trace gegevens kunt ontvangen.

Bestelling nog niet ontvangen

Als u vragen/opmerkingen hebt over de bezorging van uw bestelling, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van de desbetreffende verkooppartner. Zij kunnen u alle informatie geven over uw bestelling en de bezorging daarvan.

Contactgegevens van de verkooppartners

Voor vragen over de retourinstructies en -voorwaarden kunt u contact opnemen met de klantenservice van de verkooppartner, want daar koopt u uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vindt u de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners.

De contactgegevens van de verkooppartner staan ook op het Betaaloverzicht dat u per mail van Leen Bakker ontvangt.

3. Retourneren aan verkooppartners

Zichttermijn voor bestellingen bij verkooppartners

Voor aankopen bij onze externe verkopers geldt een zichttermijn van 30 dagen. De zichttermijn is de periode waarin u kunt controleren of de aankoop compleet, intact en naar wens is.

Retourneren naar een verkooppartner

Als u de aankoop van een verkooppartner wilt retourneren verzoeken wij u om contact op te nemen met de klantenservice van de verkooppartner om de retourinstructies op te vragen. Op leenbakker.be worden ook de retourinstructies vermeld per verkooppartner. Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners met daarbij hun contactgegevens, retourinstructies en Algemene Voorwaarden.

Let op: Producten van verkooppartners kunnen niet in één van onze Leen Bakker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Leen Bakker worden teruggestuurd.

Voorwaarden voor retourneren

Let er bij het retourneren op dat de producten ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking worden teruggestuurd. Indien dit niet het geval is kan een eventuele waardevermindering bij u in rekening worden gebracht. Hygiëneproducten en makkelijk kopieerbare producten zoals games, cd's, dvd's en software, waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen niet worden geretourneerd. Als een artikel beschadigd of defect is verzoeken wij u om onze verkooppartner hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat er samen met u een oplossing kan worden besproken.

Retourkosten voor bestellingen bij verkooppartners

Voor de meeste producten geldt dat u het gratis terug kan sturen naar de verkooppartner. Voor grote en/of zware pakketten, waarvoor een ophaalafspraak gemaakt moet worden, kunnen eventueel retourkosten gerekend worden. Vraag vooraf bij de desbetreffende verkooppartner naar de eventuele kosten of voorwaarden.

Ontvangstbevestiging voor retourzending

Als de verkooppartner uw retourzending heeft ontvangen zullen zij de retourontvangst aan Leen Bakker doorgeven. Deze retourmelding zet de terugbetaling van het aankoopbedrag automatisch in werking. Leen Bakker zal hiervan ook een retourbevestiging naar u sturen via e-mail.

Als u 5 werkdagen na het terugsturen nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van de verkooppartner om te vragen of zij uw retourzending hebben ontvangen en of zij dat aan Leen Bakker willen doorgeven.

Terugbetaling van retourzending

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, kan u het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, op uw bankrekening verwachten. Als u met een cadeaukaart hebt betaald dan zal de klantenservice van Leen Bakker contact met u opnemen om de terugbetaling met u te regelen. Kijk hier voor de wijze van terugbetaling voor de verschillende betaalmogelijkheden.

Als u 14 dagen na uw retourbevestiging nog geen geld van Leen Bakker teruggestort hebt gekregen, neem dan contact op met de klantenservice van Leen Bakker. Klik hier voor de verschillende contactmogelijkheden.

Contactgegevens van de verkooppartners

Voor vragen over de bezorging van uw bestelling kunt u contact opnemen met de klantenservice van de verkooppartner, want daar koopt u uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vindt u de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners. De contactgegevens van de verkooppartner staan ook op het betaaloverzicht dat u per e-mail van Leen Bakker ontvangt.

4. Garantie en reparaties bij verkooppartners

Als u een product via leenbakker.be koopt bij een verkooppartner, mag u er vanuit gaan dat dit product in goede staat is en ook in goede staat blijft. Op ieder product geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat een product datgene moet doen wat u er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Eventuele afwijkende garantietermijnen, zoals bijvoorbeeld fabrieksgarantie worden specifiek vermeld op het garantiebewijs van het aangekochte product.

Garantie-aanvraag bij verkooppartners

Indien uw aangekochte product niet meer naar behoren werkt, gaan onze verkooppartners samen met u op zoek naar een goede oplossing. Afhankelijk van het product zorgen zij voor de reparatie, vervanging van het product of terugbetaling van het aankoopbedrag. Neem hiervoor contact op met de verkooppartner die het product heeft geleverd.

Let op: Producten van verkooppartners kunnen niet in één van onze Leen Bakker winkels worden teruggebracht en kunnen niet naar het antwoordnummer van Leen Bakker worden teruggestuurd.

Contactgegevens van de verkooppartners

Voor vragen over de garantievoorwaarden kunt u contact opnemen met de klantenservice van de verkooppartner, want daar koopt u uiteindelijk het product. Klik hier voor het overzicht van onze verkooppartners. Hier vindt u de contactgegevens, retourvoorwaarden en Algemene Voorwaarden van alle verkooppartners.

De contactgegevens van de verkooppartner staan ook op het Betaaloverzicht dat u per e-mail van Leen Bakker ontvangt.

5. Verkoopprijzen, verzendkosten en het gebruik van promoties, kortingscodes en tegoedbonnen bij verkooppartners

Verkoopprijs inclusief verzendkosten

De getoonde verkoopprijs van een externe verkooppartner is altijd een verkooprijs inclusief BTW en inclusief de verzendkosten. Er worden nooit aparte verzendkosten berekend voor producten van verkooppartners.

Gelden promoties en kortingsacties ook voor producten van externe verkooppartners?
Nee. De producten van externe verkooppartners zijn altijd uitgesloten van promoties of kortingsacties die gelden op de site. De promoties en acties gelden alleen voor producten die aangeboden worden door ons zelf.

Kan ik giftcards, kortingscodes of tegoedbonnen inwisselen bij de betaling van producten van externe verkooppartners?
U kan giftcards, kortingscodes of tegoedbonnen niet inwisselen in een bestelling met alleen producten van externe verkooppartners – inwisselen is dus wel mogelijk als u ook producten van Leen Bakker in uw bestelling hebt. De giftcard, kortingscode of tegoedbon wordt dan alleen toegepast op de producten die door Leen Bakker worden verkocht.

6. Overzicht verkooppartners

Bekijk hier het overzicht van al onze verkooppartners >