15% EXTRA korting op ALLE SOLDEN artikelen| Nog 2 dagen 5 uur 29 minuten 37 seconden

15% EXTRA korting op ALLE SOLDEN artikelen| Nog 2 dagen 5 uur 29 minuten 37 seconden

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling of over een bestelling plaatsen bij Leen Bakker? We helpen je graag verder. Bekijk hier de veelgestelde vragen. Heb je het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice

Bestellen

Het kan soms 60 minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.

Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn Leen Bakker’. Klik op het ordernummer in ‘Mijn bestellingen’.

Kun je de bevestiging nog niet vinden, bel dan onze Klantenservice op 03-641 85 15.

Nee, sommige artikelen zijn te breekbaar om te versturen of alleen in de winkel op voorraad. Deze artikelen kun je alleen in onze filialen kopen. Artikelen die je niet online kunt bestellen hebben geen bestelknop op onze website.

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen omdat al onze orders automatisch verwerkt worden. Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop of via één van onze winkels.

Als je de eerste keer bij ons bestelt, vragen wij je om je gegevens, zoals je adres en e-mailadres. Het aanmaken van een account is optioneel. Je kunt alleen bestellen indien je een (aflever-) adres in België opgeeft en betaalt met een Belgisch betaalmiddel. Het minimale orderbedrag is 20,- euro per bestelling.

Helaas kan je de status van je bestelling nog niet volgen in MijnLeenBakker. We werken er aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.

Wordt je bestelling via de pakketpost thuisbezorgd? Dan kun je je pakket op de dag van levering wel volgen via track en trace van PostNL. Je ontvangt hiervoor een link via de mail. Bestaat je bestelling uit grote of zware artikelen, dan wordt je bestelling via Extra@Home van PostNL bezorgd, afhankelijk van de regio waar je woont. Op dit moment kunnen alleen bestellingen die door Extra@Home bezorgd worden, op de dag van levering gevolgd worden. Lees hier meer over het volgen van jouw bestelling op de dag van levering.

Het hangt af van het artikel dat je besteld hebt en de status van je bestelling. Je kunt je bestelling tot 3 werkdagen voor de geplande afleverdatum (deels) annuleren, behalve als je artikelen besteld hebt die speciaal voor jou gemaakt worden. Lees meer over Op maat artikelen bestellen.

Voor overige artikelen geldt tot 3 werkdagen voor de geplande bezorgdatum: - Besteld in de webshop en gekozen voor bezorgen?
Neem dan contact op met onze Klantenservice op 03-641 85 15
- Besteld in de webshop en gekozen voor afhalen in de winkel? Neem dan contact op met de winkel
- Besteld in de winkel en gekozen voor afhalen of bezorgen? Neem dan contact op met de winkel

Alleen bestellingen die in het filiaal besteld en/of afgehaald worden, kunnen tot 3 werkdagen voor de geplande leverdatum vaak nog gewijzigd worden. Bestellingen van artikelen die speciaal voor jou zijn gemaakt, kunnen niet gewijzigd worden. Neem contact op met het filiaal voor de mogelijkheden van jouw order.

Wil je de adresgegevens wijzigen voor een bestelling die nog niet is bezorgd? Wijzigen kan nog tot 3 werkdagen voor de geplande levertijd. Neem dan contact op met onze Klantenservice op 03-641 85 15.

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.

Online bestellen kan al vanaf €20. Dit bedrag is exclusief bezorgkosten. Bij bedragen onder de €20 geeft de winkelwagen automatisch aan hoeveel je nog te kort komt. Tot die tijd is het niet mogelijk om verder te gaan met bestellen.

Als de kortingscode niet aan alle voorwaarden voldoet, kun je deze niet gebruiken. Controleer of de code aan alle voorwaarden voldoet. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 03-641 85 15.

Bezorgen

Als jouw bestelling via de PostNL pakketpost bezorgd wordt, dan kun je jouw pakket volgen via track & trace van PostNL. Je ontvangt hiervoor een link via de mail.

Als jouw bestelling door Extra@Home van PostNL bezorgd wordt, dan ontvang je uiterlijk om half 8 de ochtend van levering een sms en/of mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Het is niet mogelijk om vooraf een tijd of dagdeel af te spreken.

Als jouw bestelling door Extra@Home bezorgd wordt, dan moet je thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis? Dan maak je een nieuwe afspraak met de vervoerder. Je betaalt dan ook voor een tweede levering.

Als jouw bestelling met PostNL pakketdienst geleverd wordt, dan kan je bestelling ook bij de buren geleverd worden. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij leveringen door de pakketdienst is een tweede bezorgpoging gratis.

Ja, maar alleen tot de slagboom of receptie. Bezorgen tot de deur is niet mogelijk.

We brengen voor elke bestelling die je laat thuisbezorgen bezorgkosten in rekening. Het is nog niet mogelijk om bestellingen die je op dezelfde dag plaatst te combineren.

Garantie en Schade

De afhandeling van defecten aan producten loopt altijd via onze winkels, ook als je het product in de webshop gekocht hebt. Onze medewerkers kunnen je snel verder helpen met een oplossing. Kijk hier voor de dichtstbijzijnde winkel.

Bij Leen Bakker ben je zeker van twee jaar wettelijke garantie. Ben je er niet zeker van of het defect onder garantie valt, neem dan contact op met onze Klantenservice via 03 – 641 85 15 of één van onze winkels.

Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen.

  • Hebt je je bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Vul dan hier het contactformulier in en stuur duidelijke foto’s van de schade mee voor een snelle afhandeling. De Klantenservice neemt daarna contact met je op.
  • Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en in de winkel afgehaald? Neem dan contact op met de winkel.
  • Heb je je bestelling in de winkel geplaatst en daar afgehaald of thuis laten bezorgen? Neem dan contact op met de winkel.

Hebt je schade ontdekt, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je op.

• Hebt je je bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Vul dan hier het contactformulier in en stuur duidelijke foto’s van de schade mee voor een snelle afhandeling. De Klantenservice neemt daarna contact met je op.
• Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en in de winkel afgehaald? Neem dan contact op met de winkel.
• Heb je je bestelling in de winkel geplaatst en daar afgehaald of thuis laten bezorgen? Neem dan contact op met de winkel.

Ruilen

Vrijwel alle artikelen die je via internet hebt gekocht, kun je binnen 100 dagen terugbrengen naar één van onze winkels. De artikelen moeten dan wel, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn. Nadat de winkel de artikelen in goede staat heeft ontvangen, wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Ruilen kan alleen in de winkel.