Leen Bakker Klantenservice
Tel. 03 - 641 85 15
ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Neem contact op via contactformulier >

Veelgestelde vragen van Leen Bakker

Hebt u een vraag over uw bestelling of over een bestelling plaatsen bij Leen Bakker? We helpen u graag verder. Bekijk hier de veelgestelde vragen. Hebt u het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met de klantenservice

Bestellen

Het kan soms 60 minuten duren voordat u de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat uw bevestiging in de spam map van uw e-mailaccount terecht is gekomen.

Hebt u een account, dan kunt u uw orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn Leen Bakker’. Klik op het ordernummer in ‘Mijn bestellingen’.

Kunt u de bevestiging nog niet vinden, bel dan onze Klantenservice op 03-641 85 15.

Nee, sommige artikelen zijn te breekbaar om te versturen of alleen in de winkel op voorraad. Deze artikelen kunt u alleen in onze filialen kopen. Artikelen die u niet online kunt bestellen hebben geen bestelknop op onze website.

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen omdat al onze orders automatisch verwerkt worden. U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop of via één van onze winkels.

Als u de eerste keer bij ons bestelt, vragen wij u om uw gegevens, zoals uw adres en e-mailadres. Het aanmaken van een account is optioneel. U kunt alleen bestellen indien u een (aflever-) adres in België opgeeft en betaalt met een Belgisch betaalmiddel. Het minimale orderbedrag is 15 euro per bestelling.

Helaas kan u de status van uw bestelling nog niet volgen in MijnLeenBakker. We werken er aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.

Wordt uw bestelling via de pakketpost thuisbezorgd? Dan kunt u uw pakket op de dag van levering wel volgen via track en trace van PostNL. U ontvangt hiervoor een link via de mail. Bestaat uw bestelling uit grote of zware artikelen, dan wordt uw bestelling via Extra@Home van PostNL bezorgd, afhankelijk van de regio waar u woont. Op dit moment kunnen alleen bestellingen die door Extra@Home bezorgd worden, op de dag van levering gevolgd worden. Lees hier meer over het volgen van uw bestelling op de dag van levering.

Het hangt af van het artikel dat u besteld hebt en de status van uw bestelling. U kunt uw bestelling tot 3 werkdagen voor de geplande afleverdatum (deels) annuleren, behalve als u artikelen besteld hebt die speciaal voor u gemaakt worden. Lees meer over Op maat artikelen bestellen.

Voor overige artikelen geldt tot 3 werkdagen voor de geplande bezorgdatum: - Besteld in de webshop en gekozen voor bezorgen?
Neem dan contact op met onze Klantenservice op 03-641 85 15
- Besteld in de webshop en gekozen voor afhalen in de winkel? Neem dan contact op met de winkel
- Besteld in de winkel en gekozen voor afhalen of bezorgen? Neem dan contact op met de winkel

Alleen bestellingen die in het filiaal besteld en/of afgehaald worden, kunnen tot 3 werkdagen voor de geplande leverdatum vaak nog gewijzigd worden. Bestellingen van artikelen die speciaal voor u worden gemaakt worden, kunnen niet gewijzigd worden. Neem contact op met het filiaal voor de mogelijkheden van uw order.

Wilt u de adresgegevens wijzigen voor een bestelling die nog niet is bezorgd? Wijzigen kan nog tot 3 werkdagen voor de geplande levertijd. Neem dan contact op met onze Klantenservice op 03-641 85 15.

Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.

Online bestellen kan al vanaf € 15. Dit bedrag is exclusief bezorgkosten. Bij bedragen onder de € 15 geeft de winkelwagen automatisch aan hoeveel je nog te kort komt. Tot die tijd is het niet mogelijk om verder te gaan met bestellen.

Als de kortingscode niet aan alle voorwaarden voldoet, kunt u de deze niet gebruiken. Controleer of de code aan alle voorwaarden voldoet. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze Klantenservice via 03-641 85 15.

Bezorgen

Als uw bestelling via de PostNL pakketpost bezorgd wordt, dan kunt u uw pakket volgen via track & trace van PostNL. U ontvangt hiervoor een link via de mail.

Als uw bestelling door Extra@Home van PostNL bezorgd wordt, dan ontvangt u uiterlijk om half 8 de ochtend van levering een sms en/of mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Het is niet mogelijk om vooraf een tijd of dagdeel af te spreken.

Als uw bestelling door Extra@Home bezorgd wordt, dan moet u thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Bent u niet thuis? Dan maakt u een nieuwe afspraak met de vervoerder. U betaalt dan ook voor een tweede levering.

Als uw bestelling met PostNL pakketdienst geleverd wordt, dan kan uw bestelling ook bij de buren geleverd worden. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij leveringen door de pakketdienst is een tweede bezorgpoging gratis.

Ja, maar alleen tot de slagboom of receptie. Bezorgen tot de deur is niet mogelijk.

Ja, maar alleen tot de slagboom of receptie. Bezorgen tot de deur is niet mogelijk.

We brengen voor elke bestelling die u laat thuisbezorgen bezorgkosten in rekening. Het is nog niet mogelijk om bestellingen die u op dezelfde dag plaatst te combineren.

Garantie en Schade

De afhandeling van defecten aan producten loopt altijd via onze winkels, ook als u het product in de webshop gekocht hebt. Onze medewerkers kunnen u snel verder helpen met een oplossing. Kijk hier voor de dichtstbijzijnde winkel.

Bij Leen Bakker bent u zeker van twee jaar wettelijke garantie. Bent u er niet zeker van of het defect onder garantie valt, neem dan contact op met onze Klantenservice via 03 – 641 85 15 of één van onze winkels.

Hebt u schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor u oplossen.

- Hebt u uw bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Vul dan hier het contactformulier in en stuur duidelijke foto’s van de schade mee voor een snelle afhandeling. De Klantenservice neemt daarna contact met u op.
- Hebt u uw bestelling in de webshop geplaatst en in de winkel afgehaald? Neem dan contact op met de winkel.
- Hebt u uw bestelling in de winkel geplaatst en daar afgehaald of thuis laten bezorgen? Neem dan contact op met de winkel.

Hebt u de schade ontdekt, dan lossen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor u op.

• Hebt u uw bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Vul dan hier het contactformulier in en stuur duidelijke foto’s van de schade mee voor een snelle afhandeling. De Klantenservice neemt daarna contact met u op.
• Hebt u uw bestelling in de webshop geplaatst en in de winkel afgehaald? Neem dan contact op met de winkel.
• Hebt u uw bestelling in de winkel geplaatst en daar afgehaald of thuis laten bezorgen? Neem dan contact op met de winkel.

Ruilen

Vrijwel alle artikelen die u via internet hebt gekocht, kunt u binnen 100 dagen terugbrengen naar één van onze winkels. De artikelen moeten dan wel, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking zijn. Nadat de winkel de artikelen in goede staat heeft ontvangen, wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Ruilen kan alleen in de winkel.