Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
20% korting op ALLES!* Vraag hier je kortingscode aan
*M.u.v. Pinksterdeals, verkooppartner-aanbod en reeds afgeprijsde artikelen.
Tectake Belgie BV

tectake (BE)

Over deze aanbieder

Tectake is jouw online winkel voor praktische artikelen voor in en rond het huis, decoratieve voorwerpen voor de woonkamer, voorzieningen voor de baby en nog veel meer.

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.


Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner moet worden teruggestuurd naar de verkooppartner, dus niet naar Leen Bakker.
  • Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
  • Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkooppartner. Deze is te bereiken via email: mail@tectake.be of telefoonnummer: 033 754 121
  • Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
  • Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
  • Download de algemene voorwaarden

    Contactgegevens

    Tectake Belgie BV
    Ringlaan 17/A
    Brecht

    BTW nummer: BE0783283512

    KvK nummer: 0783283512

    Bellen

    033 754 121

    Mailen

    mail@tectake.be

    Openingstijden

    Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00

    tectake (BE)

    tectake (BE) aanbod

    Bekijk alle producten

    Beoordeling

    4.1(88)

    Susana
    05/12/2025

    je recommande

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Ines
    05/15/2025

    Ik had een veilige plaats doorgegeven maar die werd op het laatste moment geschrapt…ben ik altijd bang voor! Stel dat er dan niemand thuis zou geweest zijn waar was mijn pakje dan gebleven?? Toch blij dat mijn pakje zonder schade is toegekomen, bedankt daarvoor!

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    2.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    5.0

    Patrice
    05/16/2025

    Service impeccable délais bien respecté commander en confiance

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Milo
    05/18/2025

    Hoe je stoelen moet ineensteken duidelijker

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    3.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    4.0

    Mallorie
    05/21/2025

    Très beau lit de jardin de très bonne qualité et conforme à la description ! Le livreur était désagréable, c'est le seul point négatif.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    5.0

    Muriel
    05/24/2025

    Magnifique ❤️

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Naninka
    05/24/2025

    De bezorgdienst had het op verkeerd adres geleverd , terwijl constand iemand thuis is. Wel snelle service om te zeggen wat we moesten doen bij paket verloren en waar het was geleverd. Alleen kan de koerrier dienst blijkbaar niet lezen

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    3.0

    Christelle
    05/29/2025

    Salon de jardin comptant un total de 3 boîtes livré en deux fois, deux jours différents. Il serait préférable de livrer tout en une seule fois

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    3.0

    Klantenservice

    4.0

    Chan
    last Monday at 4:37 PM

    Très bon service de livraison

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    4.0

    Dylan
    last Wednesday at 4:54 AM

    Les produits semblent de bonne qualité (à voir sur la durée) et sont conformes aux photos en ligne. En revanche, la livraison a été très confuse : ma commande est arrivée en trois colis séparés, à des dates différentes, sans aucune explication préalable. Cela m’a valu plusieurs appels (payants) au service de livraison DPD, pensant qu’un colis avait été oublié. Heureusement, une employée de chez Leen Bakker a été réactive et efficace : elle a pris en charge la situation et a assuré le transfert de ma demande auprès de Tectake. Une meilleure communication dès le départ aurait évité beaucoup de tracas.

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    2.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    3.0