Leenbakker
winkels

Winkels

winkelwagen
Alveru Fashion B.V.

Bobbel Home (BE)

Over deze aanbieder

Bobbel Home is ontstaan vanuit de vraag van onze klant. Wij proberen met de juiste sfeerbeelden u een impressie te kunnen geven wat een mooie design kast kan zijn, welke industriële tafel bij u studeerkamer past. Kortom uw inbeelding een stukje te helpen in de nieuwe inrichting van uw huis.

Retourneren

Als je een artikel koopt bij deze verkooppartner kun je binnen 30 dagen gratis retourneren.


Hoe werkt retourneren bij een verkooppartner?

  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner kan niet geretourneerd worden in een Leen Bakker winkel.
  • Een artikel gekocht bij een verkooppartner moet worden teruggestuurd naar de verkooppartner, dus niet naar Leen Bakker.
  • Kijk of in het pakket de retourinstructies zijn bijgevoegd en volg deze op.
  • Indien er in het pakket geen retourinstructies zijn bijgevoegd neem je contact op met de klantenservice van de verkooppartner.
  • Indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt wordt ontvangen door de verkooppartner zal binnen 14 dagen het aankoopbedrag door Leen Bakker worden terugbetaald.
  • Bewaar het verzendbewijs altijd goed.
  • Download de algemene voorwaarden

    Contactgegevens

    Alveru Fashion B.V.
    De Gouden Ploeg
    Amersfoort

    BTW nummer: NL855810804B01

    KvK nummer: 64740129

    Bellen

    0031 33 4700 700

    Mailen

    info@bobbelhome.com

    Openingstijden

    Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00

    Bobbel Home (BE)

    Bobbel Home (BE) aanbod

    Bekijk alle producten

    Beoordeling

    3.6 (35)
    Bart
    07/15/2025

    Mooi product. Veel sneller geleverd dan initieel voorzien. Degelijk verpakt.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Thomas
    07/16/2025

    Ik heb de bestelling zeer snel ontvangen. De informatie wanneer ik het pakket juist ging ontvangen vond ik niet helemaal duidelijk maar prima levering.

    Productinformatie

    4.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    4.0

    Srl
    07/17/2025

    J’aimerais récupérer la facture, je n’ai toujours pas eu. Pouvez-vous faire en sorte de la récupérer pour moi ?

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    4.0

    Bezorging

    4.0

    Klantenservice

    2.0

    Bram
    08/01/2025

    Zoals afgebeeld. Erg tevreden van.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Gina
    08/02/2025

    Een zeer klein, te klein kastje! Absoluut zijn geld niet waard!

    Productinformatie

    3.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Corentin
    08/07/2025

    J'ai reçu un colis qui n'avait rien à voir avec ma commande... J'ai pu le renvoyé gratuitement mais je n'ai toujours pas reçu le colis que j'avais demandé. Le SAV a été rapide et poli pour me dire de renvoyer le mauvais colis mais pas de réponses pour m'envoyer le bon, j'attends toujours ...

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    2.0

    Klantenservice

    2.0

    Marie-noëlle
    08/15/2025

    Très contente de mon achat. Très bon produit, solide, pratique et esthétique. Service livraison au top.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Serge
    08/15/2025

    Tout était Ok

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    5.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    5.0

    Rita
    08/28/2025

    Nog steeds zending NIET ontvangen Graag dringend levering of laat mij aub weten welke actie ik dien te ondernemen

    Productinformatie

    1.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    1.0

    Klantenservice

    1.0

    Phil
    10/07/2025

    Ik had 2 badkamermeubels besteld. Ik heb 1 hiervan op tijd ontvangen, waarvoor dankbaar. Na een week begon ik me wel af te vragen waar het 2de meubel was. Ik liet dit weten aan Leenbakker en zij verwezen me door naar Bobbel Home. Eerst werd me vriendelijk gezegd dat men onderzoek ging doen naar waar mijn pakje is gebleven. Ik kreeg verder een hele tijd geen antwoord meer, waardoor ik opnieuw zelf een mail moest sturen om te vragen of men al meer wist. Toen zeiden ze dat men niet wist waar de kast was gebleven en dat men geen nieuwe konden sturen omdat ik het laatste artikel kocht. Heel vreemd hoe een kast spoorloos kan verdwijnen en hoe men weet welke van de 2 kasten ik ontvangen heb en welke niet, want ze werden besteld onder hetzelfde ordernummer. Het is overduidelijk dat de kast van het begin nooit werd verstuurd. Ik vermoed dat hij online nog werd aangeboden, maar niet meer op vooraad was. Al wat ze hadden moeten doen is me laten weten dat de kast niet meer op vooraad was in plaats van te liegen en me te laten wachten op iets die niet zou komen. Ik hoop dat ik alsnog een kast krijg en de nodige vergoeding voor het ongemak.

    Productinformatie

    5.0

    Op tijd

    1.0

    Bezorging

    5.0

    Klantenservice

    1.0