Vanwege drukte kan uw bestelling langer onderweg zijn

Vanwege drukte kan uw bestelling langer onderweg zijn

Veelgestelde vragen Corona

Beste klant,
Door drukte in onze webshop kan de telefonische wachttijd bij onze klantendienst langer zijn dan normaal en kan ook uw order wat langer onderweg zijn dan de aangegeven bezorgdatum. Uiteraard doen wij er alles aan om eventuele vertragingen te voorkomen.
Alvast bedankt voor jouw geduld en begrip.

Klantendienst

Wij doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord. Maar we rekenen in deze tijden op jullie begrip dat dit langer kan duren. U kan ons bereiken op 03/641 85 15 of via het contactformulier. Wij danken u voor uw geduld.

Nee. Voor bestellingen bij Leen Bakker ontvangt u nooit van Post NL of Bpost een verzoek per e-mail voor een betaling. Voor uw online bestelling is het bedrag al voldaan bij de aankoop in onze webshop. Voor een thuisbezorgbestelling die u heeft gedaan in onze winkels, en die mogelijk niet volledig is aanbetaald zal onze bezorger bij levering van uw bestelling u vragen de restantbetaling te doen.

Informatie Winkels

Vanaf 1-12 zijn onze winkels geopend en bent u weer welkom.

Onze winkels zijn geopend (vanaf 1 december), u kunt dus nog steeds uw bestelling afhalen in de winkel. Onze medewerkers zullen u contacteren zodra uw bestelling klaarstaat. Vergeet uw bestelbevestiging niet en draag steeds uw mondmasker. Onze medewerkers dragen ook altijd een mondmasker. Luister goed naar de richtlijnen die onze medewerkers geven.

Levertijd & Bezorging

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Door vertragingen bij onze bezorgdienst kan uw bestelling tot enkele dagen later geleverd worden dan de geselecteerde bezorgdatum die ook op de orderbevestiging staat. Gezien de drukte bij onze klantenservice willen we u vragen deze dagen af te wachten voordat u contact opneemt. Via de track & trace melding van Post NL wordt u op de hoogte gebracht van de status van uw bestelling. Excuses voor het ongemak.

Ja, uw thuislevering van een bestelling die u online of in de winkel heeft gedaan gaat door. U wordt op de hoogte gehouden via SMS of mail. Door drukte kan het voorkomen dat de levertijden van onze bezorgdiensten iets langer dan normaal zijn. Wij vragen hiervoor begrip en wij danken u hiervoor.

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Het kan helaas voorkomen
dat gezien de omstandigheden uw bestelling niet volledig is geleverd door
vertragingen bij onze bezorgdienst PostNL. In de meeste gevallen worden de ontbrekende
pakketten een week later geleverd. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met
onze klantenservice..

Het is momenteel erg druk bij onze bezorgdienst. De meeste van onze op-maat bestellingen worden op tijd geleverd. In enkele gevallen kan de levertijd iets langer zijn dan gebruikelijk. Houd rekening met een mogelijke vertraging van een week. Excuses voor het ongemak.

In de mijnleenbakker omgeving ziet u de originele bezorgdatum. Via track- & trace
wordt u op de hoogte gebracht van de status van het te bezorgen pakket. Voor grote & zware spullen bellen wij enkele dagen voor de beoogde leverdag om de levering te
bevestigen.

De bezorger tekent na toestemming van u voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. U wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers van uw legitimatiebewijs en deze noteert de bezorger in het handtekeningveld. De bezorger kan ook een foto van de goederen plaatsen in het vak voor de handtekening (afhankelijk van het apparaat dat de bezorger gebruikt). De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt.

Ook de bezorgers voor grote & zware spullen treffen diverse maatregelen om de spullen veilig thuis geleverd te krijgen. Zo leveren de bezorgers de goederen alleen nog maar tot
aan de drempel en zal er altijd gepaste afstand bewaard worden. Eventuele restantbetalingen kunnen alleen via de bankkaart voldaan worden. Een foto van de geleverde bestelling zal als
ontvangstbevestiging gebruikt worden i.p.v. een handtekening.

Onze winkels zijn geopend (vanaf 1 december), u kunt dus nog steeds uw bestelling afhalen in de winkel. Onze medewerkers zullen u contacteren zodra uw bestelling klaarstaat. Vergeet uw bestelbevestiging niet en draag steeds uw mondmasker. Onze medewerkers dragen ook altijd een mondmasker. Luister goed naar de richtlijnen die onze medewerkers geven.

Onze winkels zijn geopend (vanaf 1 december), u kunt dus nog steeds uw bestelling afhalen in de winkel. Onze medewerkers zullen u contacteren zodra uw bestelling klaarstaat. Vergeet uw bestelbevestiging niet en draag steeds uw mondmasker. Onze medewerkers dragen ook altijd een mondmasker. Luister goed naar de richtlijnen die onze medewerkers geven.

Retourneren

U kan in één van onze winkels terecht voor uw omruiling. Vergeet uw kassaticket of uw bestelbevestiging niet.

Belangrijke informatie voor onze klanten

Bent u voornemens om een bezoek te brengen aan onze winkels? Houd dan rekening met de volgende maatregelen i.v.m. de aanscherping van het Corona beleid vanuit de overheid.

  • Ziek, verkouden of koorts? Blijf thuis!
  • Houd altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar, zowel binnen als buiten.
  • Maximaal één bezoeker per huishouden.
  • Maximaal 30 minuten winkelbezoek.
  • Bij de winkel hangt een poster bij de deur. Op deze poster staat vermeld hoeveel personen er tegelijk binnen mogen. Hier controleren wij op.
  • Volg aanwijzingen van medewerkers altijd op.
  • U dient uw bestelling zelf op te halen bij het magazijn. Helaas kunnen onze medewerkers u niet helpen bij het inladen van de goederen.
  • Alleen contactloze betalingen.