Veelgestelde vragen Corona

Ja, tot nader order zijn onze winkels helaas gesloten. Op Leenbakker.be kun je 24/7 blijven shoppen.

Ja, reeds geplaatste orders worden gewoon thuis geleverd. Mogelijk is de levertijd iets langer dan normaal gezien de huidige omstandigheden.

Helaas zijn de winkels gesloten en kunnen bestellingen ook niet afgehaald worden. Wij zullen per email contact opnemen over de status van je bestelling.

De bezorger tekent na toestemming van u voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. U wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers van uw legitimatiebewijs en deze noteert de bezorger in het handtekeningveld. De bezorger kan ook een foto van de goederen plaatsen in het vak voor de handtekening (afhankelijk van het apparaat welke de bezorger gebruikt). De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt.

Ook de bezorgers voor grote & zware spullen treffen diverse maatregelen om de spullen veilig thuis geleverd te krijgen. Zo leveren de bezorgers de goederen alleen nog maar tot aan de drempel en zal er altijd gepaste afstand bewaard worden. Eventuele restant betalingen kunnen alleen via PIN voldaan worden. Een foto van de geleverde bestelling zal als ontvangstbevestiging gebruikt worden i.p.v. een handtekening.

De winkels zijn helaas gesloten waardoor dit niet mogelijk is. Wij hanteren reeds een ruime retourtermijn van 100 dagen en zullen in uiterste gevallen coulant hiermee omgaan.

Momenteel is het zeer druk met vragen. Wij doen er alles aan iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord. We rekenen in deze tijden op jullie begrip dat dit soms iets langer kan duren.

Momenteel bekijken wij de mogelijkheden om afhaal bestellingen alsnog thuis te bezorgen. Wij zullen per email of telefonisch contact opnemen over de status van je bestelling.

Het is niet nodig je bestelling te annuleren. Momenteel bekijken wij de mogelijkheden om afhaal bestellingen alsnog thuis te bezorgen. Wij zullen per email of telefonisch contact opnemen over de status van je bestelling.

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. De meeste van onze bestellingen worden gewoon op tijd geleverd. Maar het kan helaas voorkomen dat gezien de omstandigheden jouw pakketje 1 of enkele dagen vertraagd is. Via de track & trace melding van Post NL wordt je op de hoogte gebracht van de status van jouw bestelling. Excuses voor het ongemak.