Mijn Leen BakkerWinkels
Winkelwagen
menu

Leen's prachtig lage Prijs Parade | Bekijk alle aanbiedingen

Veelgestelde vragen Corona

Beste klant,
Door drukte in onze webshop kan de telefonische wachttijd bij onze Klantenservice langer zijn dan normaal en kan ook uw order wat langer onderweg zijn dan de aangegeven bezorgdatum. Uiteraard doen wij er alles aan om eventuele vertragingen te voorkomen.


Alvast bedankt voor jouw geduld en begrip.

Klantendienst

Momenteel is het zeer druk met vragen. Wij doen er alles aan iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord. Maar rekenen in deze tijden op jullie begrip dat dit langer duurt. De wachttijd kan helaas oplopen tot een uur.

Nee. Voor bestellingen bij Leen Bakker ontvangt u nooit van Post NL of Bpost een verzoek per e-mail voor een betaling. Voor uw online bestelling is het bedrag al voldaan bij de aankoop in onze webshop. Voor een thuis bezorg bestelling die u heeft gedaan in onze winkels, en die mogelijk niet volledig is aanbetaald zal onze bezorger bij levering van uw bestelling u vragen de restant betaling te doen.

Informatie Winkels

Vanaf maandag 11 mei zijn onze winkels weer geopend. Mogelijk hanteren wij aangepaste openingstijden. Kijk hier voor de openingstijden van onze filialen.

Indien U in het bezit bent van een mondmasker, stellen wij het op prijs als u het opzet tijdens uw bezoek in onze winkel.

Vanaf maandag 11 mei zijn onze winkels weer geopend. Voor een bestelling die u zou ophalen in onze winkels zullen wij u een SMS sturen wanneer deze gereed is. Wij verwachten dat de meeste bestellingen in de week van 11 mei, of uiterlijk de week erna afgehaald kunnen worden. Wij willen u vragen voor die tijd nog geen contact op te nemen met onze klantendienst of winkels.

Levertijd & Bezorging

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Door vertragingen bij onze bezorgdienst kan uw bestelling tot enkele dagen later geleverd worden dan de geselecteerde bezorgdatum die ook op de orderbevestiging staat. Gezien de drukte bij onze klantenservice willen we u vragen deze dagen af te wachten voordat u contact opneemt. Via de track & trace melding van Post NL wordt u op de hoogte gebracht van de status van uw bestelling. Excuses voor het ongemak.

Ja, reeds geplaatste orders worden thuisgeleverd. Door de drukte kunnen de levertijden van onze bezorgdiensten langer zijn dan normaal. Onze klantenservice is momenteel zeer druk en de wachttijden kunnen oplopen tot een uur. Daarom willen we u vragen twee weken te wachten met vragen over de status van uw bestelling.

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Maar het kan helaas voorkomen dat gezien de omstandigheden uw bestelling niet volledig is geleverd door vertragingen bij onze bezorgdienst PostNL. In de meeste gevallen worden de ontbrekende pakketten een week later geleverd. Indien dit niet het geval is neem dan contact op met onze klantenservice.

Het is momenteel erg druk bij onze bezorgdienst. De meeste van onze op-maat bestellingen worden op tijd geleverd. In enkele gevallen kan de levertijd iets langer zijn dan gebruikelijk. Houdt rekening met een mogelijke vertraging van twee weken. Excuses voor het ongemak.

In de mijnleenbakker omgeving ziet u de originele bezorgdatum. Via track- & trace wordt u op de hoogte gebracht van de status van te bezorgen pakket. Voor grote & zware spullen bellen wij enkele dagen voor de beoogde leverdag om de levering te bevestigen.

De bezorger tekent na toestemming van u voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. U wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers van uw legitimatiebewijs en deze noteert de bezorger in het handtekeningveld. De bezorger kan ook een foto van de goederen plaatsen in het vak voor de handtekening (afhankelijk van het apparaat welke de bezorger gebruikt). De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt.

Ook de bezorgers voor grote & zware spullen treffen diverse maatregelen om de spullen veilig thuis geleverd te krijgen. Zo leveren de bezorgers de goederen alleen nog maar tot aan de drempel en zal er altijd gepaste afstand bewaard worden. Eventuele restant betalingen kunnen alleen via PIN voldaan worden. Een foto van de geleverde bestelling zal als ontvangstbevestiging gebruikt worden i.p.v. een handtekening.

Retourneren

Vooralsnog is het mogelijk uw bestelling te retourneren in de winkels, mits er aan de gebruikelijke retourvoorwaarden wordt voldaan. Sommige van onze winkels hanteren mogelijk aangepaste openingstijden. Kijk hier voor de openingstijden van uw winkel naar keuze. Wij streven ernaar de winkel-informatie op deze pagina's zo up to date als mogelijk te houden.

Belangrijke informatie voor onze klanten

Bent u voornemens om een bezoek te brengen aan onze winkels? Houd dan rekening met de volgende maatregelen i.v.m. de aanscherping van het Corona beleid vanuit de overheid.

  • Ziek, verkouden of koorts? Blijf thuis!
  • Houd altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar, zowel binnen als buiten.
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel.
  • Bij de winkel hangt een poster bij de deur. Op deze poster staat vermeld hoeveel personen er tegelijk binnen mogen. Hier controleren wij op.
  • Volg aanwijzingen van medewerkers altijd op.
  • U dient uw bestelling zelf op te halen bij het magazijn. Helaas kunnen onze medewerkers u niet helpen bij het inladen van de goederen.
  • Alleen contactloze betalingen.