Veelgestelde vragen Corona

Klantendienst

Momenteel is het zeer druk met vragen. Wij doen er alles aan iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord. Maar rekenen in deze tijden op jullie begrip dat dit langer duurt. De wachttijd kan helaas oplopen tot een uur.

Nee. Voor bestellingen bij Leen Bakker ontvangt u nooit van Post NL of Bpost een verzoek per e-mail voor een betaling. Voor uw online bestelling is het bedrag al voldaan bij de aankoop in onze webshop. Voor een thuis bezorg bestelling die u heeft gedaan in onze winkels, en die mogelijk niet volledig is aanbetaald zal onze bezorger bij levering van uw bestelling u vragen de restant betaling te doen.


Informatie Winkels

Vanaf maandag 11 mei zijn onze winkels weer geopend. Mogelijk hanteren wij aangepaste openingstijden. Kijk hier voor de openingstijden van onze filialen.

Indien U in het bezit bent van een mondmasker, stellen wij het op prijs als u het opzet tijdens uw bezoek in onze winkel.

Vanaf maandag 11 mei zijn onze winkels weer geopend. Voor een bestelling die u zou ophalen in onze winkels zullen wij u een SMS sturen wanneer deze gereed is. Wij verwachten dat de meeste bestellingen in de week van 11 mei, of uiterlijk de week erna afgehaald kunnen worden. Wij willen u vragen voor die tijd nog geen contact op te nemen met onze klantendienst of winkels.


Levertijd & Bezorging

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Door vertragingen bij onze bezorgdienst kan jouw bestelling tot 2 weken later geleverd worden dan de geselecteerde bezorgdatum die ook op de orderbevestiging staat. Gezien de drukte bij onze klantenservice willen we je vragen deze twee weken af te wachten voordat je contact opneemt. Via de track & trace melding van Post NL word je op de hoogte gebracht van de status van jouw bestelling. Excuses voor het ongemak.

Ja, reeds geplaatste orders worden thuisgeleverd. Door de extreme drukte zijn de levertijden van onze bezorgdiensten veel langer dan normaal. In veel gevallen kan de vertraging oplopen tot twee weken. Onze klantendienst is momenteel zeer druk en de wachttijden kunnen oplopen tot een uur. Daarom willen we je vragen een week te wachten met vragen over de status van je bestelling.

Het is momenteel erg druk met online bestellingen. Het kan helaas voorkomen dat gezien de omstandigheden jouw bestelling niet volledig is geleverd door vertragingen bij onze bezorgdienst PostNL. In de meeste gevallen worden de ontbrekende pakketten maximaal 2 dagen later geleverd. Indien dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het is momenteel erg druk bij onze bezorgdienst. De meeste van onze op-maat bestellingen worden op tijd geleverd. In enkele gevallen kan de levertijd iets langer zijn dan gebruikelijk. Houdt rekening met een mogelijke vertraging van een week. Excuses voor het ongemak.

In de mijnleenbakker omgeving zie je de originele bezorgdatum. Via track- & trace word je op de hoogte gebracht van de status van je te bezorgen pakket. Voor grote & zware spullen bellen wij enkele dagen voor de beoogde leverdag om de levering te bevestigen.

De bezorger tekent na toestemming van u voor ontvangst. Dit om het contact tussen mensen te minimaliseren. U wordt gevraagd om de laatste 3 cijfers van uw legitimatiebewijs en deze noteert de bezorger in het handtekeningveld. De bezorger kan ook een foto van de goederen plaatsen in het vak voor de handtekening (afhankelijk van het apparaat welke de bezorger gebruikt). De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt.

Ook de bezorgers voor grote & zware spullen treffen diverse maatregelen om de spullen veilig thuis geleverd te krijgen. Zo leveren de bezorgers de goederen alleen nog maar tot aan de drempel en zal er altijd gepaste afstand bewaard worden. Eventuele restant betalingen kunnen alleen via PIN voldaan worden. Een foto van de geleverde bestelling zal als ontvangstbevestiging gebruikt worden i.p.v. een handtekening.