Vanwege drukte kan uw bestelling langer onderweg zijn

Hoe werkt de webshop?

Bestellen via onze webshop

Bestel eenvoudig via onze webshop: haal het artikel af (geen extra kost) of laat het voor een klein prijsje thuisleveren. U kunt uw pakketje al thuis laten leveren vanaf € 3,95 (pakketpost). Voor grotere artikelen betreft dit ofwel €30 of €49.95, afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het gekozen artikel (Extra@Home). Leg het artikel in uw winkelwagen, registreer, kies of u het artikel wenst af te halen of u het wenst thuisgeleverd te krijgen en betaal in alle veiligheid. Na de bestelling ontvangt u een bevestigingsmail, met pro-forma factuur en herroepingsformulier. Het minimale orderbedrag is 20 euro per bestelling.

Invoeren van een actiecode in de winkelwagen

Heeft u een actiecode, en wenst u deze in de winkelwagen te verzilveren? Vul deze dan in onder 'Kortingscode invullen'. Let op: een actiecode is niet geldig in combinatie met andere codes, promoties en/of folderkortingen.

Afhalen of thuisleveren

In de winkelwagen kunt u eenvoudig kiezen tussen Afhalen in het filiaal van uw keuze of Thuislevering. Er zijn geen verdere kosten verbonden aan het afhalen van uw artikel(en) in het filiaal.

Online betalen

  • Bancontact/Mister Cash
  • MasterCard
  • Visa
  • Maestro

Als u uw online betaling heeft afgerond, ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Deze e-mailbevestiging is ook uw garantiebewijs. Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. U dient altijd het volledige bedrag (kostprijs artikel en eventueel de leveringskosten) ineens te betalen.

Herroepingsrecht

Heeft u een artikel gekocht via onze webshop, maar bent u om één of andere reden niet tevreden? Dan kunt u het artikel ruilen, of uw geld terugvragen. Vrijwel alle artikelen die u via onze webshop heeft besteld, kunt u binnen 100 dagen terugbrengen naar één van onze winkels. De periode van 100 dagen begint te lopen vanaf het moment dat u het artikel fysiek in handen hebt. Het is momenteel nog niet mogelijk om uw artikel terug te sturen. Wij vragen u dus om het artikel terug te brengen naar één van onze winkels. Eventuele kosten die gepaard gaan met het terugbrengen van het artikel, waarop het herroepingsrecht uitgeoefend wordt, zijn hierbij voor de klant. Dit geldt echter niet op maatwerk raamdecoratie. Hierop geldt een bedenktijd van één dag. Na deze wachtdag wordt de order doorgestuurd en kan de order niet meer worden geannuleerd.

  • Om het artikel te kunnen ruilen of om het aankoopbedrag terug te kunnen krijgen, moeten er aan de volgende voorwaarden voldaan zijn: Naast cash aanvaarden wij in de winkel de volgende elektronische betaalmiddelen:
  • Aanmelden in één van onze winkels in België
  • Visa (elektron)
  • Binnen 100 dagen op vertoon van de factuur (verplicht) en eventueel het herroepingsformulier (niet verplicht)
  • Met het artikel dat compleet, onbeschadigd, ongebruikt is en dat zich in de originele verpakking bevindt.

Meer informatie over het herroepingsrecht en het herroepingsformulier zelf vindt u hier

Leen Bakker garandeert uw privacy en de veiligheid van uw gegevens

Leen Bakker geeft uw persoonlijke gegevens niet aan andere partijen. Dit doen we alleen als het noodzakelijk is voor de uitvoering van uw bestelling, bijvoorbeeld thuislevering, of op grond van een wettelijk voorschrift. Leen Bakker België leeft de wettelijke voorschriften na voor de bescherming van persoonsgegevens, zoals vastgelegd in de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Bovendien zijn onze medewerkers en de partijen die wij inschakelen verplicht om vertrouwelijk met uw gegevens om te gaan. Als wij uw gegevens voor andere doelen willen gebruiken, informeren we u hierover en vragen wij vooraf uw toestemming.

Zo werkt bestellen bij verkooppartners van Leen Bakker

1. De verkooppartner biedt zijn artikelen aan op leenbakker.be. U kunt deze artikelen herkennen doordat er duidelijk aangegeven staat: verkoop door “partner x”

2. U bestelt het artikel bij de verkooppartner. De voorwaarden van de verkoper vindt u wanneer u klikt op de naam van de verkooppartner.

3. U betaalt gewoon aan Leen Bakker. Wanneer u een artikel bestelt bij een verkooppartner, betaalt u aan Leen Bakker, gewoon op de manier zoals u gewend bent.

4. De verkooppartner verzendt het artikel. De verkooppartner stuurt u het artikel binnen de beloofde levertijd.

5. Wij regelen de betaling aan de verkooppartner. Wij zorgen ervoor dat uw betaling bij de verkooppartner komt.

6. Voor klantenservice kunt u terecht bij de verkooppartner.

7. Retouren. Het retourneren van artikelen naar een andere verkooppartner is vrijwel altijd gratis. Eventuele retourkosten worden aangegeven in de voorwaarden van de verkooppartner. Het is niet mogelijk om een artikel dat gekocht is bij een verkooppartner, te retourneren aan Leen Bakker en/of een Leen Bakker winkel.

Let op: producten in de categorie levende planten / bomen kunnen niet worden geretourneerd.