Leenbakker
  • Bekijk aanbiedingen
  • Klantendienst
  • Bekijk folder
  • Mijn op maat overzicht
  • Advies & inspiratie
winkels

Winkels

winkelwagen

Hoe werkt de webshop?

Bestellen via onze webshop

Bestel eenvoudig via onze webshop: haal het artikel af (geen extra kost) of laat het voor een klein prijsje thuisleveren. Je kan je pakketje al thuis laten leveren vanaf € 3,95 (pakketpost). Voor grotere artikelen betreft dit ofwel €19,95 of €29,95, afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van het gekozen artikel (TSN Groen). Leg het artikel in je winkelwagen, registreer, kies of je het artikel wenst af te halen of je het wenst thuisgeleverd te krijgen en betaal in alle veiligheid. Na de bestelling ontvang je een bevestigingsmail, met pro-forma factuur en herroepingsformulier. Het minimale orderbedrag is 20 euro per bestelling.

Invoeren van een actiecode in de winkelwagen

Heb je een actiecode, en wens je deze in de winkelwagen te verzilveren? Vul deze dan in onder 'Kortingscode invullen'. Let op: een actiecode is niet geldig in combinatie met andere codes, promoties en/of folderkortingen. De actiecode is ook niet geldig op partneraanbod.

Afhalen of thuisleveren

In de winkelwagen kun je eenvoudig kiezen tussen Afhalen in het filiaal van jouw keuze of thuislevering. Er zijn geen verdere kosten verbonden aan het afhalen van je artikel(en) in het filiaal.

Online betalen

  • Bancontact/Mister Cash

  • MasterCard

  • Visa

  • Maestro

  • Paypal

  • Cadeaukaart/tegoedbon

Als je je online betaling hebt afgerond, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Deze e-mailbevestiging is ook je garantiebewijs. Alle prijzen in de webshop zijn inclusief BTW. Je dient altijd het volledige bedrag (kostprijs artikel en eventueel de leveringskosten) ineens te betalen.

Herroepingsrecht

Heb je een artikel gekocht via onze webshop, maar ben je om één of andere reden niet tevreden? Dan kun je het artikel ruilen, of je geld terugvragen. Vrijwel alle artikelen die je via onze webshop hebt besteld, kun je binnen 100 dagen terugbrengen naar één van onze winkels. De periode van 100 dagen begint te lopen vanaf het moment dat je het artikel fysiek in handen hebt. Het is momenteel nog niet mogelijk om je artikel terug te sturen. Wij vragen je dus om het artikel terug te brengen naar één van onze winkels. Eventuele kosten die gepaard gaan met het terugbrengen van het artikel, waarop het herroepingsrecht uitgeoefend wordt, zijn hierbij voor de klant. Dit geldt echter niet op maatwerk raamdecoratie. Hierop geldt een bedenktijd van één dag. Na deze wachtdag wordt de order doorgestuurd en kan de order niet meer worden geannuleerd.

  • Om het artikel te kunnen ruilen of om het aankoopbedrag terug te kunnen krijgen, moeten er aan de volgende voorwaarden voldaan zijn:

  • Aanmelden in één van onze winkels in België

  • Binnen 100 dagen op vertoon van de factuur (verplicht) en eventueel het herroepingsformulier (niet verplicht)

  • Met het artikel dat compleet, onbeschadigd, ongebruikt is en dat zich in de originele verpakking bevindt.

Het herroepingsformulier vind je hier >

Leen Bakker garandeert je privacy en de veiligheid van je gegevens

Leen Bakker geeft je persoonlijke gegevens niet aan andere partijen. Dit doen we alleen als het noodzakelijk is voor de uitvoering van je bestelling, bijvoorbeeld thuislevering, of op grond van een wettelijk voorschrift. Leen Bakker België leeft de wettelijke voorschriften na voor de bescherming van persoonsgegevens, zoals vastgelegd in de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Bovendien zijn onze medewerkers en de partijen die wij inschakelen verplicht om vertrouwelijk met je gegevens om te gaan. Als wij je gegevens voor andere doelen willen gebruiken, informeren we je hierover en vragen wij vooraf je toestemming.

Zo werkt bestellen bij verkooppartners van Leen Bakker

  1. De verkooppartner biedt zijn artikelen aan op leenbakker.be. Je kunt deze artikelen herkennen doordat er duidelijk aangegeven staat: verkoop door “partner x”.

  2. Je bestelt het artikel bij de verkooppartner. De voorwaarden van de verkoper vind je wanneer je klikt op de naam van de verkooppartner.

  3. Je betaalt gewoon aan Leen Bakker. Wanneer je een artikel bestelt bij een verkooppartner, betaal je aan Leen Bakker, gewoon op de manier zoals je gewend bent.

  4. De verkooppartner verzendt het artikel. De verkooppartner stuurt je het artikel binnen de beloofde levertijd.

  5. Wij regelen de betaling aan de verkooppartner. Wij zorgen ervoor dat je betaling bij de verkooppartner komt.

  6. Voor klantenservice kun je terecht bij de verkooppartner.

  7. Retouren. Het retourneren van artikelen naar een andere verkooppartner is vrijwel altijd gratis. Eventuele retourkosten worden aangegeven in de voorwaarden van de verkooppartner. Het is niet mogelijk om een artikel dat gekocht is bij een verkooppartner, te retourneren aan Leen Bakker en/of een Leen Bakker winkel.

Let op: producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn kun je niet retourneren. Dit zijn bijvoorbeeld producten in de categorie levende planten en bomen.

Bestellen en bezorgen

  • Hoe werkt de webshop?
  • Het schrijven van productreviews
  • Click & Collect
  • Bezorg- en afhaalinformatie
  • Bezorg- en levertijden
  • Bestellen bij een verkooppartner