Informatie, antwoorden op vragen en updates

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt rondom onze dienstverlening tijdens deze bewogen tijden. Hieronder vind je antwoord op zo veel mogelijk vragen.

Welkom terug

We zijn blij dat we je weer in onze winkels mogen ontvangen. Je hoeft daarvoor geen winkelafspraak te maken. Wel vragen we je om de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers te respecteren. Je dient je daarom aan de geldende richtlijnen te houden:

  • Kom gericht winkelen. Oriënteer je dus vooraf op onze website.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan kunnen we je niet in onze winkels ontvangen. Blijf thuis en doe je bestelling online op leenbakker.be.

Weet je al precies wat je wil kopen, kies dan voor ‘afhalen in de winkel’ bij het plaatsen van jouw bestelling. Je kunt jouw product dan afhalen in een winkel naar keuze.


Graag tot ziens bij jouw Leen Bakker!

Wat kun jij doen?

Als klant kun je ons helpen. Lees onderaan de FAQ de belangrijke informatie voor klanten.

Informatie voor klanten >

Veelgestelde vragen

Vind antwoord op veelgestelde vragen op onze FAQ pagina.

Bekijk onze FAQ >

Openingstijden

Het is vanaf 26 april weer mogelijk onze winkels te bezoeken zonder afspraak.
Bekijk de openingstijden >

Alles om thuis te werken

Richt thuis je ideale werkplek in. Ga voor een goed bureau en bureaustoel en haal meer uit jouw thuiswerkplek.

Bekijk advies >

Mocht je een vraag hebben waarop je geen antwoord kunt vinden, neem dan contact op met onze klantendienst. Houd er daarbij alsjeblieft rekening mee dat vanwege het grote aantal vragen onze reactie langer kan duren dan jevan ons gewend bent.

Heb je al een bestelling geplaatst? Dan wordt je geïnformeerd; je wordt gebeld of je ontvangt een sms.