Levertijden

Voor de thuislevering van uw bestelling werkt Leen Bakker samen met PostNL. Wij leveren uw aankopen thuis via de PostNL-pakketservice of de PostNL Extra@Home, afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die u bij ons bestelt. PostNL-pakketservice bestellingen worden in de regel tussen 2 - 5 werkdagen bij u afgeleverd. U ontvangt uiterlijk om 7.30 uur de dag van levering een sms over de levertijd. Op de e-mailbevestiging die u van ons ontvangt, staat welk type levering voor u van toepassing is. Er dient een handtekening voor ontvangst geplaatst te worden bij aflevering. Bij PostNL-pakketservice kan de bode de levering ook bij de buren aanbieden. Ook in dat geval wordt een handtekening voor ontvangst gevraagd.

Leveringstijden via PostNL-pakketservice: Volg uw pakketje via uw Track&Trace code. De link met de code vindt u in uw bevestigingsmail.

Levertijden via Extra@Home: u krijgt een SMS op de dag voorgaand aan de levering. Omstreeks 7.30 uur op de dag van de levering krijgt u een SMS met een indicatie van de levertijd (tussen X uur en Y uur).

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Dat is afhankelijk van uw bestelling. Wordt uw bestelling met PostNL-pakketservice verstuurd, dan leveren we uw bestelling binnen 1-2 werkdagen. Wordt uw bestelling met PostNL Extra@Home (grootvervoer) gebracht, dan kiest u zelf op welke dag u de bestelling wilt laten afleveren (minimaal 3 werkdagen na besteldatum).

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Dat kan alleen als uw bestelling met de PostNL Extra@Home wordt gebracht. Tijdens de bestelling kunt u de door uw gewenste afleverdatum aangeven.

Kan ik ook het tijdstip van afleveren zelf bepalen?
Nee, dat is niet mogelijk. PostNL regelt voor ons de levering en zij bieden deze mogelijkheid niet.

Ik was niet thuis op de afgesproken leverdatum en -tijd. Wat moet ik doen?
U kunt contact opnemen met PostNL Extra@Home om een nieuwe datum te plannen. De extra leveringskosten brengen wij wel bij u in rekening.